Гарантії
Зовнішній вигляд та комплектація
Обов'язково переконайтеся в повній комплектації товару і відсутності дефектів, перш ніж розписатися в супровідних документах. У разі виявлення дефектів і порушенні комплектації необхідно зробити відмітку в супровідних документах, в іншому випадку претензії не приймаються.
Перед початком використання товару, перевірте, чи відповідає Ваше уявлення про нього його реальним характеристикам. Всі основні характеристики вказані в інструкції до товару. Ви можете відмовитися від товару, якщо при отриманні виявили різницю в його описі на сайті та інструкції. З'ясуйте це питання до моменту початку експлуатації товару. І тоді компанія без проблем його обміняє або поверне Вам гроші.
При виявленні прихованих дефектів у товарі відразу повідомте про це за телефоном 2210 безкоштовно з мобільного .
Обмін товару або повернення грошових коштів Покупцеві (на підставі закону «Про захист прав споживача») здійснюється після проведення експертизи сервісного центру.
Отримання замовлення
· При отриманні товару клієнт зобов’язаний особисто перевірити товар на предмет відсутності механічних пошкоджень і повної комплектації товару.
Просимо вас бути дуже уважними при отриманні товару, так як претензії до механічних пошкоджень техніки після факту передачі товару кур'єром не розглядаються.
· Встановлення та підключення техніки не здійснюється співробітниками доставки;
· Перед початком експлуатації приладу уважно ознайомтеся з інструкцією ! Ні за яких обставин не порушуйте умови інструкції - це може призвести до неможливості здійснення гарантійного ремонту;
Гарантійний ремонт і повернення товару
Вся техніка, що продається в інтернет магазині - eden.com.ua, сертифікована для продажу на території України, має необхідні сертифікати та висновки. Термін гарантійного обслуговування зазначений у гарантійному талоні. Підтвердженням того, що Ваша покупка забезпечена гарантією, є товарний чек і гарантійний талон, в якому вказана дата придбання виробу, найменування товару і термін гарантії. Будь ласка, зберігайте ці документи протягом усього терміну гарантійного обслуговування.
Повернення товару належної якості
Відповідно до ст . 9 Закону «Про захист прав споживачів» Покупець має право обміняти придбаний у нас товар належної якості на аналогічний , якщо товар не задовольнив його за формою , габаритами, фасоном , кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд , споживчі властивості , пломби , ярлики , а також розрахунковий документ , виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) затверджується Кабінетом Міністрів України, чинний документ: постанова 172-94-п, редакція від 07.12.2005. Посилання на даний документ:
Якщо на момент обміну, аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості. Або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний або інший товар, можна якщо:
· з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
· товар не використовувався;
· збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, всі пломби, ярлики і т. д.;
· зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;
· товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну.
Повернути товар належної якості і забрати гроші можна, якщо дотримані всі перераховані вище умови та аналогічного товару, необхідного покупцеві, немає в продажу.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.
Ремонт по гарантії
Протягом гарантійного терміну споживач , у разі виявлення недоліків (відхилення від параметрів і характеристик , зазначених в інструкції з експлуатації) має право на безкоштовний ремонт товару. Гарантійний строк починається з дати , придбання товару кінцевим споживачем.
У разі якщо протягом гарантійного терміну в товарі виявлений недолік , Ви можете безпосередньо звернутися в сервісний центр . Список адрес сервісних центрів є в гарантійному талоні.
Для пред'явлення вимоги про усунення недоліків товару Вам необхідно надати в сервісний центр:
· Товар з недоліком
· Повний комплект супровідного-технічної документації (керівництво з експлуатації і т.д.);
· Гарантійний талон, (правильно і розбірливо заповнений, з печаткою та підписом продавця, датою продажу, ПІБ та підписом споживача.)
· Документ, що підтверджує факт придбання товару.
У разі недотримання вищевказаних умов, Вам може бути відмовлено в гарантійному, обслуговуванні товару:
Гарантійне обслуговування не надається в таких випадках:
· Якщо виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання та / або несанкціонованого ремонту;
· Якщо виріб використовувався неправильно, не за призначенням або всупереч правил викладених у супровідній документації до виробу ;
· У разі якщо серійний номер товару був знищений (витертий, затертий) або він став нерозбірливим, а також на виробі відсутні пломби, наклейки , стікери та інші маркування передбачені виробником.
· Порушення правил і умов транспортування та експлуатації виробу, викладених в інструкції до виробу;
· Якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або програмного забезпечення;
· Якщо дефект викликаний дією непереборних сил , нещасним випадком, навмисними або необережними діями користувача або третіх осіб;
· Якщо виявлені сліди попадання всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, невідповідною вентиляції, коливання напруги в мережі живлення, використання неправильного живлення або вхідної напруги , опромінення, електростатичних розрядів (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу;
· Звичайного зносу товару обумовленого його експлуатацією.
· Використанням не передбачених виробником витратних матеріалів та аксесуарів , запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації.
Надана інформація відповідає вимогам Закону « Про захист прав споживачів»: