ПРОБЛЕМИ З КУЛЕРОМ? - ЩО РОБИТИ?
Будь-яка техніка рано чи пізно виходить з ладу. Деякі проблеми проявляються з самого початку експлуатації (заводський брак), а якісь через роки використання обладнання (знос). Ми розглянемо основні проблеми, з якими стикаються господарі кулерів для води, пояснимо можливі причини і підкажемо, що необхідно робити в тому чи іншому випадку.
Калюжа на підлозі біля кулера
Причини:
В першу чергу необхідно уважно оглянути кулер. Якщо зовні все сухо і ніде немає крапель, то варіанти тільки два: протікає бутель з водою або всередині кулера в шлангу або бачку утворилася дірка.
Що робити:
Зніміть бутель з водою і воронку приймальної чаші (спочатку поверніть її проти годинникової стрілки до упору і потім підніміть вгору). Перед вами відкриється приймальня чаша, і ви зможете легко визначити, в чому справа. Можливі 2 варіанти:
1. Рівень води в приймальні чаші доходить до краю і стабільний, - вся проблема в бутлі, можлива мікротріщина. Вам слід звернутися до постачальника води і замінити бутель. Причому, тріснуту бутель треба обов'язково промаркувати і здати постачальнику при найближчій доставці.
2. Рівень води в приймальні чаші постійно зменшується, і калюжа на підлозі збільшується, - проблема в кулері. Якщо ви тільки придбали кулер і дефект виявлений при установці устаткування - телефонуйте продавцеві, якщо ви вже давно користуєтеся кулером - звертайтеся в сервісний центр.
Тече кран гарячої або холодної води.
Причини:
1. Якщо краник з натиском кухлем, то може розкрутитися верхня деталь краника і її треба краще закрутити.
2. У прокладку крана могли потрапити шматочок плівки на шийці пляшки або шматок накипу з нагрівального бака.
3. При довгої експлуатації пластик крана може потріскатися від впливу гарячої води.
Що робити:
Жодна з перерахованих вище причин не є гарантійним випадком, і заміна кранів в сервісному центрі відбувається за рахунок власника. Винятком є поломка, виявлена відразу після покупки кулера і причина її - заводський дефект прокладки або всього крана, що підтверджується в процесі ремонту.
Слабкий нагрів.
Причини:
1. Занадто велика витрата гарячої води і вона просто не встигає нагріватися.
2. Проблема в нагрівальному елементі у середині бака нагрівання.
Що робити:
В першу чергу зверніть увагу на витрату гарячої води. Якщо ви не користувалися кулером вже 10-15 хвилин, а вода так і не нагрілася до гарячої температури, то проблема в нагрівальному елементі. В такому випадку треба звернутися в сервісний центр для гарантійного ремонту, якщо у вас не закінчився термін гарантії.
Нема нагріву
Причини:
1. Виключена кнопка нагріву.
2. Не приєднані контакти.
3. Згорів запобіжник ланцюга нагріву.
4. Вийшов з ладу датчик температур, який вмикає і вимикає нагрів.
5. Поламався елемент нагріву.
Що робити:
В першу чергу, перевірте - чи включений нагрів. Якщо нагрів включений, але кулер за 10-15 хвилин не нагрів воду - звертайтеся в сервісний центр для ремонту кулера.
Слабке охолодження води.
Причини:
1. Занадто велика витрата холодної води і вона просто не встигає охолоджуватися.
2. Проблема в самій системі охолодження.
Що робити:
Зверніть увагу на витрату холодної води. Зачекайте 30-40 хвилин (для охолодження потрібно значно більше часу, ніж для нагріву) і перевірте температуру води ще раз. Якщо за годину вода не встигла охолонути до стандартної температури - звертайтеся в сервісний центр.
Немає охолодження.
Причини:
1. Виключена кнопка охолодження.
2. Не приєднані контакти.
3. Вийшов з ладу датчик температур, який вмикає і вимикає охолодження.
4. Не працює елемент Пельтьє або вентилятор
5. Витік холодоагенту
6. Несправність компресора
Що робити:
В першу чергу, перевірте - чи включено охолодження. Якщо кнопка охолодження включена, але кулер за 30-40 хвилин не остудив воду - звертайтеся в сервісний центр для ремонту кулера.
Компанія «Райське джерело» вибирає тільки надійних постачальників обладнання. У нас Ви знайдете двох основних виробників кулерів - Ecotronic і HotFrost. Вони добре зарекомендували себе на ринку високою якістю обладнання і хорошим рівнем обслуговування покупців.